روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی :
نشست صمیمی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با کارکنان و پرسنل مدیریت تعاون روستایی استان خراسان رضوی
1402/12/15
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به همراه دکتر حایک عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در جلسه نشست صمیمی با پرسنل و کارکنان مدیریت تعاون روستایی این استان حضور یافت .

در ابتدای این مراسم مهندس آوان مدیر تعاون روستایی استان گزارش مختصری از وضعیت پرسنلی و کارکنان مدیریت تعاون روستایی استان و شهرستان ها ارائه نمود و افزود: سرمایه هر مجموعه نیروی انسانی هست و ما تلاش کردیم جهت افزایش انگیزه و روحیه کاری پرسنل، خدمات رفاهی متعدد از جمله بن خرید کالا و... برای همکاران فراهم نماییم.

در ادامه جلسه، دکتر فصاحت، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از تغییر ساختار اداری و پیشنهاد ارائه چارت جدید اداری به سازمان استخدامی کشور خبر داد و افزود : تلاش می‌کنیم شرایط مطلوب کاری و امنیت شغلی همکاران را افزایش دهیم تا کارکنان شبکه تعاون روستایی بتوانند با روحیه بالا و انگیزه بیشتر در پیشبرد اهداف سازمانی در راستای خدمت بیشتر به روستائیان و کشاورزان فعالیت نمایند.
این جلسه با پرسش و پاسخ و صحبت های تعدادی از روسای ادارات شهرستان ها و بررسی مشکلات و طرح پیشنهادات در جهت رشد و ارتقاء بیشتر شبکه تعاون روستایی و پاسخ و جمع بندی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خاتمه یافت.
تعداد مشاهده خبر18 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه